MELİSA'NIN KİTAPLARI

 
Melisa'ya kitap almaktan mutluluk duyuyorum. Tabii ki kendim için de hemen okusam okumasam beğendiğim, tavsiye edilen tüm kitapları, fırsat buldukça, elime geçtikçe alıyorum. Ama Melisa'ya kitap almak daha keyifli. Kitapları elime alıp, çizimlerini incelemek, arkalarını okuyup, kızımı nereye götüreceklerini incelemek hoşuma gidiyor. Bir de çocukluğumun kayıp kitapları gibi görüyorum onları. Bizim zamanımızda pek çok şey gibi, böyle güzel kitaplarda yoktu. Bu arada ben bu kitapların hepsini okuyorum. Okuyorum ki, kızımla kitaplar üzerine sohbet edebiliyorum, ve  anlayarak okuduğunu da anlamamı sağlıyor. Bazı kitaplardan o an hoşlanmaya biliyor. 3-5 sayfa sonra, bu kitabı okumak istemiyorum diyebiliyor. Zorlamıyorum. Bırakıyor, daha sonra zamanı geliyor, okuyor.  
 
  Bu kitapları bugün Yapı Kredi Yayınlarından  aldım. Bayram hediyesi. Her zaman bu kadar bol resimli kitap almıyorum. Ama bazen, nasıl benim de canım çekiyorsa, onun da keyif için bol resimli kitapların tadına ihtiyacı var.


Bu kitapların çoğu D&R 'a gittiğimizde kendisinin seçerek aldığı kitaplar...
 Henüz sırası gelmemişler var...
 Her zaman Roald Dahl'ın kitapları favorimiz.
 
Bu yayınları ilk defa alıyorum. Çocuk klasikleri, ama anladığım kadarıyla İş Bankasınınkiler kadar başarılı değil. Emre arkadaşı tavsiye etti diye aldırdı. Henüz sıra gelmedi.

Bu kitaplar okundu. Atatürk hikayeleri arada eline alıyor. Kısa kısa okuyor.

 Bu kitapları da daha önceden almıştım. Okudukları var, tekrar okudukları, ve yarım kalanlar uyuya kaldığı için.

 Var da var... Okunmuş, ve okunmamış
 Kütüphanede dahası da var.
Amaç mümkün olduğunca çeşit, farklı yazar, yayınevi olsun.

Şimdi , tüm yeni, yarım kalmış, tekrar okumak istedikleri kitapların adlarını yazıp bir kura torbası yaptık. Elindeki kitap biter bitmez, bir kura çekip onu okuyacak. Heyecan yarattık. İkimiz de mutluyuz.
 
Sizin favorileriniz tavsiyeleriniz neler ...
Yorumlarınızı bekleriz...
En güzel arkadaş kitap...
En değerli armağan kitap...
Çocuk kitaplarını herkes okumalı ;)
 
Tavsiye edilen kitapların isimlerini bekliyoruz.

Yorumlar